12 Maj

De var jätte längesen jag var inne här och skrev nu.. Men vill ha en ny desing på min blogg men vet inte hur man gör så får väll be älsklingen snällt om hjälp :)

De har ju hänt mycket sen sist. Jag och älsklingen passerar snart 8 månader tillsammans och jag är lika förälskad sen första dagen jag träffa honom allt är super bra mellan oss och vi planerar vår framtid tillsammans högst på listan just nu står en flytt från Trelleborg till Malmö eller lite utanför men de är svårt att få lägenhet i dessa tider men vi kämpar vidare.

Annars söker jag jobb hela dagarna och hoppas varje dag efter att få jobb. Men de går trögt men har fått praktik på östergårdens äldreboende nu så hoppas de leder till något sen till hösten är de tänkt att jag ska börja studera till undersköterska om jag kommer in hoppas på de :) Vill inte leva på soss längre är väldigt trött på de vill bli självförsörjande igen.

Har varit mycket tuffa tider nu men hoppas på att de bara blir bättre nu fick ju avslag från soss denna månaden så står helt utan pengar men har fått låna och klarar mina räkningar i allafall . Men nu ska de bli som vanligt nästa månad som tur är pallar inte en sån här månad till kommer gå i sönder då. Är så glad att jag har pojkvän och min familj utan er hade jag varit hjälplös.

I dag har jag inte gjort mycket varit på Ams för närvro så nu ska jag bara skicka in mina papper sen får jag ersättning där i från :) Skönt att ha nått fast till man får jobb. Så nu väntar jag på att älskligen ska sluta :) Sen blir de mys och kolla om sverige blir utagen till lördagen.

Nä nu ska jag förberda maten och sen blir de att flörta med älsklingen om att få en ny desing hihi :)


Om ni vet en tvåa eller Trea inne i Malmö eller utanför mot Lund,kävlinge,Lödde, mm Hör gärna av er :)

Vet ni något jobb så säg till :)


Glöm dina bekymmer i morgon kommer de nya ....


Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0