20 Oktober

Nu var de ett bra tag sen jag skrev har ju inget internet hemma förtillfellet jävla telenor.

Den senaste tiden har de hänt lite har gått från singel till förhållande :)
Och jag trivs super bra med mitt hjärta. <3

Annars flyter dagarna på som vanligt gör inte så mycket på dagarna blir mest hemma och jobb på kvällen.
Så tänkte att jag skulle gå ut på praktik se om man kan få ett nytt jobb och mer jobb den vägen.
För ska inte ljuga om att jag inte trivs på mitt jobb de drar i magen varje dag man går dit men måste hålla ut till jag hittar något annat.

Så jag söker nya jobb dagligen så vet ni något är de bara att säga till.

Nu till helgen blir de idol och mat med Linn på fredag.
Resten av helgen är där inget planerat.

Nästa vecka blir de arbetsförmedlingen och Malmö med Joanna på torsdagen där jag hoppas att Veronica också kan hänga på saknar henne så mycket. Ska även fixa mina naglar :)

Sen på fredagen så ska jag och hjärtat upp till stockholm och träffa syster och bo på hotell och ha mysigt :)

Puss och Kram vi syns på stan

Kommentarer
Postat av: Vera

GILLAR!!!! att du uppdaterar haha!

imorgon vet jag om jag jobbar eller hur jag jobbar nästa vecka .. hoppas på väldigt lite haha för jag känner precis som du när ja ska gå till de j*vla stället! men men livet styrs av pengar oh pengar får du bara genom att jobba .. såååå .. jobba på ;) haha

glad för din skull oh jag sa att det skulle reda sig igen ju :) <3 muchoooooo löööve

2010-10-21 @ 16:39:18
URL: http://veroniiique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0