Trött.....

I dag blev de upp med tuppen målaren ringde på dörren klockan sju.
Sen har han varit här hela dagen.

Annars i dag har jag varit med mamma i stan hon bjöd på en fika alltid trevligt :)

Nu sitter jag och väntar på min kärlek. Sen i kväll blir de jobb.

Har fått allt på svart och vitt nu verkligenheten är inte kul i bland men har mig själv att skylla men skönt att jag har satt mig med de nu.. Och jag ska klara detta jag måste de har jag gett mig fan på nu. Kommer bli tufft men inget är lätt här i livet huvudsaker är att jag har mitt hjärta som söttar mig är så glad för de.

Nu ska jag försöka ta de lite lugnt är lite uppjagad just nu men de kommer bli bra de löser sig alltis på ett eller annat sätt. Man måste försöka tänka postivit annars går de inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0