Söndag :(

Då var de söndag igen :( tycker inte om när helgern går mot sitt slut för å är de ny vecka och de betyder att älsklingen försvinner tidigt på morgonen och jag måste gå till jobb mitt på kvällen.

Men de har varit en mysig helg i fredga mös vi med vin och film och i går blev de ut på äventyr på dagen och på kvällen blev de harry potter.

Blev även överraskad i tordags på vår två månaders dag med rosor och en choklad kalender :) min prins är för söt.

Nu i veckan som kommer blir de arbetsförmedlingen och förberada allt inför julpyntet :)

Längtar till julen jätte mycket nu när jag ska få ha min älskling och mysa med hela julen :)

Nu ska jag krypa ner hos mitt hjärta och kolla en film sen blir de sängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0