Snart Helg :)

I dag är de sista arbetsdagen på jobb :) sen är de helg ska bli skönt har varit riktigt trött denna veckan.
Har inte fått min sömn som jag ska. Har haft mycket int i min mage.

Just nu ligget jag i sängen och latar mig och saknar min älskling är så himla glad att jag har han känns som jag verkligen har hitta rätt nu :) är sååååå lycklig med han <3 längtar till den dagne vi bor i hop jätte mycket.

I dag händer de inte så mycket älsklingen kommer sen i kväll :) sen blir de jobb och sängen efter där.

I morgon blir de fredagsmys med älsklingen ska även tvätta med och på lördag blir de middag hos mamma och pappa :)

Nä nu ska jag kolla paradise hotel sen vila lite..


Kommentarer
Postat av: Vera

sv: haha inte mitt fel att du är född kort! ;) haha *ler

saknar dej gumman! uppdatera oftare såp jag vet vad du gööör haha

2010-11-17 @ 10:29:53
URL: http://veroniiique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0