Ny desing :)

Äntligen är min blogg omgjord tack för hjälpen gumman.

I dag har man varit på arbetsförmedlingen ser ut som att de börjar ljusna lite skönt men de är tack vare Annika hon är en bra vägledare.
Sedan fick jag besök av Joanna alltid trevligt. Efter de kom fatihetsförvaltingen och kolla på det som ska målas här men tyvärr blir de inte från vecka 49 och de blev vi inte glada över för de stör ju mig i mitt julpynt jag som älskar de men de får snällt vänta tills dom är klara.
Nu har mamma precis gott så nu ska jag vila mig lite är lite trött i dag.

I går blev de upp tidigt med älskligen och följa med till Arlöv.
Skulle fixa mina naglar så blev en hel dag med Ellen men vi har alltid lika trevligt :) Glad att jag har fått en super trevlig svärmor :)
Efter de blev de jobb sen lite mys med älskling sedan sängen sov dåligt hade sjukt ont i magen hoppas inte att de är magsåret som spökar har inte tid med de.



<3


Naglarna



Kommentarer
Postat av: Vera

usch tänk om hon hade varit en rugguggla! :P haha

2010-11-10 @ 15:47:29
URL: http://veroniiique.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja hemskt hehe men som tur är hon inte de :)

2010-11-10 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0