2 månader <3

I dag har jag och min älskling två månader :) och många fler ska de bli :) Vi har ju känt varandra i fem månader och de är varit fem underbara månader <3

I dag har jag städat lite och sen har Joanna varit på besök :)
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem så vi kan äta båt potatis med ungsbakad falokorv.
Ja ni hörde rätt båt potatis visste inte heller vad var men de är nästan som hasselbaks potatis man skär dom mitt av med skal på och sen skär man bara av en bit under så att dom kan stå sen lite vatten i formen så dom inte bräns och stmör och ströbröd och salt övanpå sen 200 g i ungen en timme kommer nog bli gott. Nu fick ni ett nytt recept ni som inte hellerhar ätit de innan .

Sista dagen i dag på jobb sen är de helg :) ska bli skönt har helt ont i min rygg.

Nu ska jag återgå till min matlagning

Ha de bra där ute alla blogg läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0